تولد خودم

تولد خودم

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

تولد خودم

سلام دوستان گلم

امروز 31 اردیبهشت تولد من بود

خوش آمدید به جشن تولدم

به نظرم یکم شادی لازمه واسه این که مجلس تولدم گرم بشه

گروه کنسرت لطفا وارد شوند

       

    

 

حالا وقتشه که شما با شادی هاتون مجلس ما را گرم کنید

 

       

      

فکر کنم خسته شده باشید حالا کمی از خودتون پذیرایی کنید

حالا نوبت به کیک خامه می رسه


 

حالا وقت آن است که شمع ها رو فوت کنم

 

هورااااااااااا

حالا نوبت به  کادو ها می رسه

   

وااااای چقدر جایزه آخ جون


حالا نوبت به عکس هایم در جشن تولدم می باشد

خیلی ممنون از حضورتون

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:18---5 خرداد 1393
امیر محمدجان!

تولدت مبارک.....

انشاالله صد ساله بشی عزیزم...

شرمنده دیر اومدم...ناقلا کیکو تنهایی خوردی؟چه کیک زیبایی!!!
پاسخ:تقصیر خودت شد آبجی جون اگه زودتر اومده بودی کیک هم می تونستی بخوری؟؟؟


فائزه
ساعت12:43---3 خرداد 1393
امیر محمد جون تولدت مبارک ایشالله صد ساله بشی
پاسخ:مرسی آبجی فائزه


مهران
ساعت19:21---2 خرداد 1393
سلام...تولدت مبارک امیر محمد گل

ایشالا همیشه سلامت و موفق باشی داداش گلم@} ;-@} ;-@} ;-
پاسخ:ممنون داداش مهران لطف کردی


ترلان
ساعت1:31---2 خرداد 1393
وااااااااااااااااااای

سلااااااااااامممممممم

تولدت مبااااااااااااررررررررررک

اخ ببخشید دیر رسیدم

شرمنده

اخه هم کلاس دارم هم امتحان



تولددت مفالک ایشالله صد ساله بشیییی

و عمر با عزتی رو سپری کنی

بازم مفاالک


پاسخ:ممنون آبجی ترلان لطف کردی


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:54---1 خرداد 1393
سلام امیر محمد جون، تولدت ستاره بارون ، عزیزم هزاران بار تولدت مبــــــاااارک



بخشید اگه دیر شد...
پاسخ:سلام الهه جون اشکال نداره همین که اومدین کافیه ممنون از حضورتون


مامان جون وباباجون
ساعت10:58---1 خرداد 1393
عزیز دلم تولدت مبارک.ایشالله جشن عروسیت
پاسخ:ممنون مامانی و بابایی


مامان و جون وباباجون
ساعت10:58---1 خرداد 1393
عزیز دلم تولدت مبارک.ایشالله جشن عروسیت
پاسخ:ممون عزیزانم


m
ساعت10:42---1 خرداد 1393
خدای اطلسی ها باتو باشد

پناه بی کسی ها باتو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر

به جز دلواپسی ها باتو باشد





سلام داداشی

تولدت مبارک

ان شاءالله هزارسال عمرباعزت داشته باشی



قالب جدیدت هم مبارک
پاسخ:ممنون آبجی مهناز خیلی خوش حالم کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: تولدم مبارک
امیرمحمد پنج شنبه 1 خرداد 1393 ادامه مطلب